Van ambitie naar groei!
Vorige Volgende

Cijfer 8,6

— 21 maart 2024

Onze leerlingen zijn erg tevreden over onze school. Ze geven onze school gemiddeld een 8,6.

Opmerkingen van leerlingen:

• de leukste school van de hele wereld echt een aanrader
  • het is een hele leuke school 🙂
  • het is een goede school en ik zal er overal heen gaan!! ik zal het echt doen!!
  • ik vind dit een heel leuke school en bijna alles wat we doen is leuk en ik heb een heel heel heelerg leuke juf
  • het is wel een leuke school omdat we leuke knutsel opdrachtjes doen bijv: wapenschilden. En we hebben ook alles in een het is een interessante boek en twee keer per dag behalve woensdag buiten en eten. Het is leuk!!
  • Het is een leuke school omdat ja wij leren ook leuke dingen over de middeleeuwen en ook schrijven we dingen in het engels op en ik kan al heel goed engels
  • Het is een goede school en ik zal er echt heen gaan, want iedereen heefd het naar zijn zin op deze school
  • het is een leuke school